loading...
پاره های تنم...
باور بازدید : 2 چهارشنبه 1393/03/21 نظرات (1)

امسالم

یه سال از زندگی تحصیلیم دوران تحصیلم ورق زده شد...زود گذشت اما سخت بزرگ شدم 

یه جاهایی هم...اما با تمام اتفاق ها جانزدم موندم توی  میدون زندگیم...نمیدونم چند چند ...اما امسالو نمیشه اسمشو بد یا خوب گذاشت...یه جایی با تمام تلخی هاش خندیدم شاید سخت اما...

امسال گذشت...نمیدونم...یه عالمه نقشه نمیخوام بهشون فک کنم...اما باید همه ی اشتباه ها که خیلی هاش شده بودن حماقت برای همیشه کنار بزارم به خاطر خودم به خاطر خدایم و اهدافم اهدافی که همه ی زندگی منه...امسال مجموع ایی از خوبی ها و بدی ها بود...اما با تمام اینا به تاریخ  و خاطراتم پیوسته شد.. خیلی کارا  دارم که باید ...

تابستونتون عسل

یاحق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tahakalaee در تاریخ 1393/03/21 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
سایت عالی داری
یه پیشنهاد عالی برات دارم
یه سایت کسب درامد بهت معرفی میکنم که با هر کلیک 100 ریال بهت میده تازه هر ip میتونه در 24 ساعت دو بار کلیک کنه و تبلیغات 2 بار باز بشه یعنی با هر ای پی 200 ریال میگیری
با این بازدید زیادی هم که سایتت داره میتونی میلیونر بشی
امتحانش ضرر نداره پشیمون نمیشی
لینک ثبت نام:
http://v2.p2up.ir/user/signup/ref:1954


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجارو برای اهدافم ساختم تا 2 سال دیگه با افتخار تقدیمشون کنم... خوش حال میشم ردپایی از بودنتان برایم به جا بزارید... خدایا بر خو دت توکل کردم همین وبس... یاحق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 772
  • کدهای اختصاصی