loading...
پاره های تنم...
باور بازدید : 0 یکشنبه 1393/05/05 نظرات (0)

خدای مهربون ممنونم یک باره یگه بهم این فرصتو دادی که بازم در رمضانت نفس بکشم خدایا کمکم کن که حرفا و قسما و چیزایی رو که قول دادم تا اخر پاش بمونم و بدقول نشم در حضورت

خدایا اهدافمو واسم نگه دار و بهم توانو نیرو و اراده بده که بتونم برای به دست اوردنشون تلاش کنم هیچ وقت تنهام نزار و همیشه نگام کن و منو ببخش که همیشه شرمندتم...

خدایا بهت توکل کردم و اهدافمو بهت سپردم کمکم کن که لیاقت به دست اوردنشونو داشته باشم خدایا تورو به حق بنده های ابرومندت کمکم کن دست از بی دقتیو حماقت بردارم

عیدمون مبارک عیدتون مبارک خدایا نگام کن و همیشه دست دلمو بگیر خدایا من جز تو کسی رو ندارم

خدایا مراقب باورمم باشم که برابری میکنه با من

التماس دعا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجارو برای اهدافم ساختم تا 2 سال دیگه با افتخار تقدیمشون کنم... خوش حال میشم ردپایی از بودنتان برایم به جا بزارید... خدایا بر خو دت توکل کردم همین وبس... یاحق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 766
  • کدهای اختصاصی