loading...
پاره های تنم...
باور بازدید : 0 شنبه 1393/03/31 نظرات (0)

باور جانم سلام ...

من همیشه با تو حرف میزنم

 باور جان امروز نتیجه ی اون 4 رقمو گرفتم 1863 از 1896 قرار بود طیفش صعودی باشه ولی نشد...

باور جانم شاید اگه حتما بی دقتی نمیکردم حواسم جمع بود اصن اگه درس میخوندم الان کار ب اینجا نمیرسید باورم...پارسال و سال قبلشم ب خاطر همین اشتباها این جوری شد و امسالم همین طور دیگه اشتبا نه باورم حماقت...اره اگه تکرارش نمیکردم الان...

اما رفت و تموم شد جز ردپا چیزی برام به جا نزاشت باورم...اما امسال تاثیری برای رسیدن به تو نداره اما سال دیگه35 درصد شایدم بیشتر...

اما دیگه نمیزارم به جون خودت...اره میدونم شاید بگی خیلی جا ها جون منو قسم دادی اما چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

اما اگه بگم بگم بیام گذشته رو فراموش کنیم چی؟ نه فراموش نه...ازش درس بگیریمو و ببخشیم تو منو ببخش باور منو ببخش خدا منو ببخش

ببخشید...پریسا منو ببخش به خاطر همه ی خطاهایی که...الان شرمندتونم...باید ببخشیم برای رسیدن به اینده ی قشنگ ببخش باورم ببخش خدا پریسا رو...

باور جانم شکستمو قبول کردم با همهی حماقت هام همهی سعی و تلاشمو میکنم برای اینکه دیگه تکرار نشه به قول بابا باید یه دیوار جلوی این حماقتا گذاشت نه نمیزارم دیگه باورمم ...اره همیشه گفتم اما هیچ وقت درست بهش عمل نکردم اما این بار میخوام درستو حسابی بهش عمل کنم

مر30و خداروشکر که نمره یفیزیکم به حد نصاب رسید...میتونسن نر3...یاد گرفتم بشمارم داده هامو و تلاش کنم برای نداشته هام چون خدا هس خدایا بیشتر از هر موقعه بهت احتیاج دارم دست دلمو بگیر شرمنده یهمتونم...امیدوارم مجالی و فرصتی باشه برای جبران همه یحماقت هایی که 2 سال دارم انجامش میدم...

یاحق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجارو برای اهدافم ساختم تا 2 سال دیگه با افتخار تقدیمشون کنم... خوش حال میشم ردپایی از بودنتان برایم به جا بزارید... خدایا بر خو دت توکل کردم همین وبس... یاحق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 748
  • کدهای اختصاصی