loading...
پاره های تنم...
باور بازدید : 0 پنجشنبه 1393/04/26 نظرات (1)

خدا جونم خودت میدونی خودت خیلی خوب میدونی که من...

خدایا اگه پارسال خیلی از دعاهام توی شب های قدر که کردم اما مستجاب نشد دلیلش این نبود که تو منو ندیدی دلیلش این بود که من تلاش کردم اما غلط پره از حماقت بود شاید دعا ی بزرگ امسال من این باشه که دیگه حماقت نکنم و تکرارشم نکنم خدایا کمکم کن ه دستام نیرو بده خدایا مثل همیشه نگام کن که من بی تو هیچم خدایا اهدافمو واسم نگه درو برام پر رنگش کن خدایا کمکم کن بهت نیاز دارم مثل همیشه و بیشتر از همیشه خدایا کمکم کن خدایا منو با اهدافم امتحان نکن...

خدایا اهدافم همه یمن و من جزی از اون عظمت توم خدایا خدایا صدام فقط به تو میر3 پس ازت خواهش میکنم بمون تا اخر...

شب های قدر نمیدونم باید گفت تسلیت یا مبارک چون امیخته ای از هر 2 واژ س شبی که تو میتونی بازم از خدا بخوای اینده و دعا هاتو و شبی که امام علی ...

نمیدونم اما تلخ یا شیرین امیدوارم ازش بهترین استفاده رو بکنیم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ◕‿◕ دریا دل ◕‿◕ در تاریخ 1393/05/03 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سر بزنی عضو بشی
میتونی نوشته ها تو تو سایت به اشتراک بزاری دوستان جدید پیدا کنی واز امکانات بی نظیر سایت بهره ببری منتظر حضور گرمت هستم
فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ
www.facecamp.ir فیسبوک ایرونی
ثبت در وزارت ارشاد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجارو برای اهدافم ساختم تا 2 سال دیگه با افتخار تقدیمشون کنم... خوش حال میشم ردپایی از بودنتان برایم به جا بزارید... خدایا بر خو دت توکل کردم همین وبس... یاحق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 762
  • کدهای اختصاصی